A lagare & 30års kris?

Ja man slutar aldrig att förvånas.. Satt ett par törstiga gubbar på bussstationen i Ludvika. Å frågan man får är ifall jag var kåt?! Ja man slutar aldrig att förvånas!
Dagen har spenderats sovandes på en buss och några timmar i skolan. Är så satans sugen på gott, vanlijmuffins kanske? mumma! Syster kommer hem om 8 dagar nu, å det är bara 6 dagar kvar tills jag fyller 25. Satt massa gymnasie elever på bussen idag, och då slog det mig att jag faktiskt är 7-8 år äldre än dem! Det sved, å tanken på att de hade 13 år kvar tills de fyller 30 och jag bara 5 år sved ännu mera! Shit va gammal jag håller på att bli! Ja det var dagens konstaterande!

HejHopp!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

He he. Jaa faaan va gammal du blir. Fyller först och allt. Det är nu jag får ut någonting av att fylla i december. He he.. Va jag retas med dej. Vi kan höras i morron ifall du ser det här. Jag har huvudvärk och ska gå in och bada nu. Puss!

Postat av: Anonym

Mmmm. det är lite tyyyypiskt. köper en säng åå så får man inte sova i den på FEMTON DAGAR!! Gaaah. Om jag inte åka hem hit sön & tillbaks Tis igen. men det blir ju bara att jävla åkande. Och jag har inte ens pengar att tanka.. Vilket är ett av tio problem.. =) Men jag ska se till att infinna mig hos dej den 28. Puss.

Postat av: jag igen.

Vill ju egentligen hem ihelgen med, då syrran är hemma & mamma fyller år. Men nej Det finns inte pengar till de.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback