Proppmätt

Ja det var man verkligen efter igår kväll! :)

Men först drar vi lite händelser från helgen. Fredagen spenderades i Falun, först hemma hos Johanna. Det var tänkt att jag, Johanna och kattis skulle ut och göra kåren osäkert. Iaf, Pernilla och magen kikade förbi, vilket var supertrevligt. Sen bar det av på "fest". Sorry Johanna men jag måste bara få skriva av mig. Haha lite komiskt. Iaf musikanläggningen på "festen" bestod av en bärbardator, som man spelade musik från! GAAH,  Så redan där dog partyhumöret lite, iaf för mig och Kattis, resten av folket verkade på topp. Vi knallade ner på kåren och fick inte komma in för gästleggen var slut. Hjälpte inte med att erbjuda vakten 2% bättre pris på färrg heller, han hade ju redan 20%. Aja, så vi gick till Harrys där "vaktensomhatarmig" stod. Tror dock inte han kände igen mig. Där inne var majoriteten 40 år så vi gick snabbt till Monte och åt. Där blev jag lite irriterad och sen åkte vi hem! :) Summa kademunna = Kanske inte den mest lyckade utekvällen men det var toppen att få umgås med Johanna och Kattis plus att få träffa Pernilla.

Å Johanna är ju en ängel, släpade runt på min tunga väska åt mig. Super söt.

 

Sen till lördagen!
Jag och Jerry skulle hem till Alex och Nathalie för att bli bjudna på lite mat, å inte så lite mat! :D Förrätt, varmrätt och efterrätt, å massa gott att dricka till. Måste säga att ribban lades högt! :) till förätt hade de gjort en egen räkröra som låg på en bit grovt bröd, plus lite extra räkor. Smakade så gott. Till varmrätt blev det kycklingfile fylld med fetaost och soltorkade tomater, pressad potatis och sallad. Sen till efterrätt blev det egengjord chockladmouse med färska jordgubbar. haha tror jag var ensam om att äta upp hela efterrätten! But I fell in love! Vi tittade på Robinsson, och insåg att jag och Jerry har blivit riktiga Rnördar då vi viste för mycket om alla deltagare.  Nej kvällen var toppen och nästa gång är det min och Jerrys tur att laga mat. Lite tråkigt att jag inte tog några kort, hade varit roligt att visa vad vi fick! :) men det blir fler gånger hoppas jag! :D

1000 Tack allt folk för en super helg!


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

TACK själv babe... (tror jag skulle ta åt mig...=) Jag hade skoj bara för att du var där. Alldeles för sällan nu.. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback