GodBye my dear friend!

Jag har tagit det stora beslutet att säga upp bekantskapen med en av mina närmaste! Igår kväll när jag skulle lägga mig började min mage kurra och skrika av hunger! WHAT!! tänkte jag, det är helt omöjligt, så mycket som jag åt under dagen.. Då insåg jag vem boven var! PEPSI MAX! Under kvällen hade jag druckit (för mycket) pepsi max. Och nog har jag vetat/ eller hört alla tjata om att pepsi max (aspartan/Sukralos) ger hungerkänslor. Men det var först igår det verkligen kopplade för mig! =P Så nu har jag lovat mig själv, och er läsare med att helt sluta dricka pepsi max under minst 1 månad först! Jag måste rensa kroppen på suget och mitt beroende!
Kan jag sluta bita på naglarna så kan jag väl sluta dricka pepsi! =D

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: systeryster

Jag tror pa dej Carro!! Du klarar de har :)

Postat av: Anna

Hehe.. Klart du klarar det, men jag är inte beredd att säga upp honom. Det går bara inte.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback