Sushi med Annie.

Ja strax ska jag bege mig ner mot stan. Jag och Annie har stämt Sushi dejt. :) Ska bli så smarrigt. Sen blir det träning. Måste försöka bli bättre på att röra mig! Vill ju så gärna bli smal. Lättare sagt än gjort då, vilket jag lärt mig efter ca 10 års längtan att vilja gå ner i vikt. Haha av någon konstig anledning går det bara åt andra hållet?! :S

Ja vad ska man sen göra då? Kanske borde ta tag i lite plugg. JUSTJÄKLAR! Sista dagen att söka kurs för näste termin är imorgon å jag vet inte alls vad jag vill läsa..:S Alltid sistaminuten Carro! :/

Nej nu måste jag gå!

Ha en bra dag!

  +      


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Wysteriia

åh men kul att du är med o tävlar :D



allt bra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback