Lördag..

jag har precis tryckt i mig en halv pizza, å speciellt gott var det heller inte. Men äta bör man annars dör man! :) Försöker läsa boken som ska vara utläst tills på mån, men som ni ser hittar jag annat "roligt" att göra. Ikväll blir det alkohol och fest. Behöver dränka lite sorger..

Tror jag gillade mina naglar bättre när de var korta. jag tycker verkligen inte om att ha skit under naglarna, å det var aldrig ett problem tidigare. Sen tror jag det var på aftonbladet som det stod att 3 av 4 har bajs under naglarna! WHAT! Skit, som i lort, OK. men bajs? Fast jag har varit med om en ännu jobbigare bajsgrej, dock inte människobajs, men bajs iaf. och det är så hemskt att jag inte ens kan berätta det. Jag försöker bara intala mig att det inte är/var så! Hmm det där lät konstigt. Men kan nog inte formulera det bättre. HEMSkT IAF!

Ibland undrar jag om jag inte har något filter, ni vet ett sådant som stoppar en från att berätta vad som helt för vem som helst. Jag tror iaf jag saknar det filtret! Lr vad säger ni?



 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback