Här händer det gräjor!

Ja i tis klippte jag mig! Men jag och min frisör var så trötta på min frisyr att hon bestämde att vi skulle klippa lugg! Jag kan ju säga att det inte är första gången jag har lugg, har hemska Luggminnen från högstadiet, så varje gång jag nu klipper lugg blir jag så¨osäker och sätter bara upp den! Dock var jag duktig och hade lugg till skolan idag!

Sen igår blev det en heldag med Kattis. Vi luncha, shoppade lite kläder och assoserarer som jag ska ha på mig på lördagens fest. Det roliga är att det är 70-80 tals tema! Så jag har tänkt krusa luggen och spraya upp den plus lite annat roligt. Det kommer nog komma bilder på det sen på sön. Det blev även träning på kvällen, box, alltid lika roligt! Och sen hem till mig för att laga mat och färga håret! Så nu är jag mörk igen! =) Det får bli ljust till vår/sommar ist!
Alltid lika roligt att umgås med Kattis måste jag säga! Va glad jag är att jag har henne här i Falun!

Gud va konstiga mina meningar känns och ser ut. Tror jag är för trött i skallen för att kunna skriva bra idag! Så jag lägger ist in en bild på mitt nya hår så får ni säga om det var bättre med lr utan!? OK!? =)

Hörs sen!

Med Lugg? Tumme upp Eller Tumme ner? ( Missade tummen på kort 3 :S)

                  



Utan lugg och ljusare i håret!

             

Var snälla och kommentera nu! ;)


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Haha.. såg du inte mitt inlägg förra veckan, jag hade funderat på lugg, men nu skaffar ju alla jävlar lugg.. =) Men det var fiiint!! Mamma hälsar också och vill veta färgen, jätte fiiint..Kramar!

Postat av: Clara

Hej, du är kanon fin i lugg, kul att se dig i nån annan frisyr. Du passar dock jätte bra i båda frisyrerna, det är bra att ha en frisyr du kan variera. Jag funderar på att färga mitt hår lite mörkare. Om jag nu vågar. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback