Fin besök..

Idag kom Mamma och hunden tangen på besök till Falun och stannar över natten! Dagen till ära lagade jag lite fläskfilegryta med ris och sallad. Smarrigt som tusan! Kattis var även här och njöt av mina gudomliga kok konster i köket.. ;) Imorgon blir jag hundvakt, undra hur det kommer gå med tanke på att han är på främmande ort och utan mamma.. hehe..=D

Just nu ligger skithunden å snarkar som en gris! :S

Borde sova jag med, är så trött. Hållt på och städat lägenheten hela dagen så jag är helt slut. Rensat avloppet i duschen och det var nog det äckligaste jag gjort på länge. var så nära på att kräkas..:S Men nu är det rent som tur är! Borde lära mig att man måste göra det oftare än 1 gång per år! haha!

Nej nu är det GodNatt!

        

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback