GI is the shit..

haha vilken töntig rubrik. Men just nu tror jag väldigt starkt på metoden, nästan lika stark som religiösa tror på sin gud. Sen innebär ju inte det att man måste vara en extremist, utan man kan ju fuska lite, ibland.

Ja efter som jag fått lära mig på idrottslinjen att 1g kolhydrater binder 3 gram vätska så är jag inte så dum att jag inte fattar att mycket det jag först går ner är vätska. Men det är ju så psykologiskt motiverande att man bara måste fortsätta om man tappat 2 kilo..

Äh det där va ju inge roligt att skriva om.

Hemma för tredje dagen. Börjar känna mig smått bättre. Inne på facebook ser man att många är sjuka just nu. Såg att Madde mådde dåligt! Skickar dig en krya på dig kram!! =) Kan ju skvallra att Madde var rätt packad i fre. Jäkligt skoj var det att träffa dig!
Ush va dåligt med pengar jag har just nu. Undrar vart allt tar vägen?

Nej nu ska jag göra mig en kopp te,, mmm det kommer kännas skönt mot min torra och onda hals..

Puss.. 

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camilla

Hej Caroline.

Jag fick en kommentar från dig på min blogg så då ville jag ju givetvis gå in och kolla din. Kul att höra från dig och härligt att du verkar må bra...förutom att du är sjuk nu då så klart. Idrottslärare alltså, skönt att vara klar. Jag har några år kvar.



Ha det jättebra och krya på dig.



Kram Camilla

Postat av: Clara

Hej hej, jag hoppas verkligen att du inte slutar helt med kolhydrater för det är inte bra om du tränar. Men det vet väl du som ska bli idrottslärare. Som Paolo Roberto säger: Utan kolhydrater blir man dum i huvudet. Jag tror att han har en poäng där.



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback