Fucking Doves!

Ja igår såg jag hur 2 duvor hade sex! Det roliga var att jag för någon vecka sen frågade en klasskompis hur fåglar parade sig, för ärligt talat så hade jag ingen aning. :P Allmänbildad jag vet! Han berättade iaf att fåglar parade sig på så sätt att hanen satte sig på honan och pressade sin stjärt mot hennes. Intressant tänkte jag. Undra hur det egentligen går till.. ^^

Så hade jag turen att få se denna sexuella akt igår eftermiddag. Självklart var tanten Kattis med! Vi stod och tittade ut genom fönstret och vi fick syn på två duvor som satt och pussades. Jag utbrast att vi snart skulle få se ett duv fuck, Kattis trodde mig inte, förrän hannen hoppade upp på honan och började jucka sin stjärt mot hennes. Haha vilken syn! Så nu vet både jag och Kattis hur det ser ut när två fåglar har sex! Man lär sig då nya saker hela tiden! :D

Idag har jag dansat hela förmiddagen. svetten rann, men roligt var det. Vi fick mycket beröm för vår påhittade dans, vilket alltid är roligt! Sen det bästa av allt! Jerry är här. Vi har ätit god GI mat plus att vi tog en promenad innan. Man måste ju vara ute när det är så underbart väder! Imorgon är det hemstudier, så är vädret lika bra blir det till att ligga ute någon timme! :) Nej nu ska jag fortsätta att titta på Medium.

image165over and out!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback