Dans, dans å en massa dans!

Idag har jag nog inte gjort annat än dansat, eller hållt på med dans. Förmiddagen gick ut på att analysera låtar och prova rörelser till detta. Mycket roligt! :D Eftermiddagen gick ut på att lära oss 3 kulturella danser, American Promenade, Schottis och Hambo! Inte lika roligt då hambo är skit svårt!  gillar inte 3 takter! Ja det hela ska redovisas imorgon och jag ska hålla i schottis. Ja vi får väl se hur det går.. hehe.. :P   Sedan blev det träning  på kvällen, afro power dance. Riktigt roligt det med! 

Haha jag älskar reklamen där killen som blivit klippt hos frisören tar av sig tröjan och vill få brösthåret klippt. "bara 1 cm" haha! Kul, vem kommer på något sådant? :D

Imorgon blir det ännu mera dans, fika med Kattis och sen box. Har längtat efter att få boxas med kattis, för nu jäklar ska hon få känna på hur hårdare mina sparkar blivit. ;)

Nej nu kommer jag inte på något mer att skriva! See Ya!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hehe,, jag blev lite rädd där.. Skulle ju ligga i lä, trotts sen vecka på rhodos.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback