Sad, oh so sad!

Idag är en sorglig dag! Jag har precis sett klar sista säsongen Sex and the City. Måste erkänna att det rullade längs min kind glädjetårar blandade med tårar över att mitt liv tillsammans med Carrie, Samantha, Charlotte och Miranda kommit till ett slut!  Men det finns ett ljus i detta mörker. För om exakt 108 dagar har filmen "Sex and the City" biopremiär i Sverige. Jag längtar redan! Vilka underbara karaktärer! Jag älskar verkligen alla fyra..Snyft..

Så tillbaka till verkligheten! Snart bär det av mot jämtlandsfjällen! På söndag åker jag och alla deltagare från Idrott IV på fjälltur. Måste handla det sista för att överleva kylan och blåsten i de vittäckta bergen. Ber till alla vädergudar det finns att vädret ska vara strålande solsken. Tycker vi förtjänar lite fint väder! 

Over and out!



Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Katten

Carrie is GOD! :P
Puss!

Postat av: Syrran

Ojdå måste du vänta så många dagar?? Själv behöver jag bara vänta cirka 80 dagar de du!! Jag är före hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback