No country for old men.

Jag och Jerry såg precis klart filmen - No country for old men. Har lite blandade känslor måste jag säga. Filmen var bra men ändå inte. Eller så kanske den var riktigt bra för jag sitter ju fortfarande och klurar på den. Och man måste ju berömma filmer som inte går att räkna ut. För jag har en tendens att kunna räkna ut sener, och det gjorde jag ju egentligen med den här med fast ändå inte.. Haha, ja nu är det snurrigt hos fröken Hane!

Ikväll blir det Melodifestivalen, andra chansen med Jerry, Kattis och kanske Björn. Jag lägger då mina 2 röster på Etype/Poodles och Androla (Carola & Andreas). Gillar bådas låtar!

Har provpackat lite idag inför fjällturen, tror inte jag kommer få plats med allt.. Hur ska detta gå?! Sen blir man ju inge lugnare av att nyheterna i torsdags varnade för storm i Jämtlandsfjällen och i fredags gick man ut med lavinvarning! Kul att mitt trackingsystem RECCO inte fungerar där vi ska åka! Det som sker det sker! Har handlat hem massa vidrig fjällmat, soppor på pulver och nudlar! :/ Inte mina favoriter direkt men det gäller bara några dagar som tur är! Björn tror att vi kommer dö och har enligt facebook redan knopat ihop ett testamente. Ja struntar nog i det! Jag hoppas på fint väder och livet i behåll!

Måste avslutningsvis skryta lite. Fick VG på en rapport jag skrev för ca 2 veckor sedan. Väldigt nöjd med det resultatet. Tänk vilken skillnad det blir när man brinner för det man skriver! Rapporten handlade om övervikta barns hälsa-ohälsa, och om skolans ansvar är gällande dessa barn. Någon som vill läsa? Let me know ;)

image147

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback