Friday night lights..

Ja så har hela min lediga dag spenderats! Jag borde ha städat, tvättat, diskat, tränat.. Ja allt utom att sova till kl 1 och sedan sitta en hel dag och plöja Friday night lights avsnitt.. Mitt huvud värker och ångesten börjar komma smygandes..  Jag  blir så jävla less och matt på mig själv så  jag bara vill skrika! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Och som om inte det var nog så har jag tryckt i mig massa muffins och godis och ska snart hämta min kycklingrulle från pizzerian! Whats wrong with me!? Please tell me! Och imorgon är en vanlig dag på jobbet, som är super trökigt nu när Kattis är borta..:( Fan kan man vara mer gnällig? Just nu är inte Falun mitt favorit ställe. Blä för mycket.

More to come!

I have become a supersize Carro. 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lina

kul med ett nytt inlägg! hoppas du mår bra. Jag är by the way stammis på McD!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback