Syskonkärlek..

Ja, nu börjar blogglusten komma tillbaka. Många verkar ha hamnat i bloggtorkan, så jag får väl börja skriva lite själv, för att ha något att göra! Har jobbat idag, dagen kändes som en vecka, och det känns inte bättre, när man ska jobba imorgon med. Egentligen har jag inget att klaga över, jag tjänar pengar och och ledig betydligt mer än många andra. Men har en känsla att den tiden är över nu när idrott C ska börja.

Har gått med i aftonbladetsviktklubb, nu vill jag verkligen göra något åt min vikt. Veckan har varit riktigt bra, tränat och ätit helt ok! Vilket är ett stort framsteg för matälskaren Caroline.

Måste erkänna ett litet knep som jag har när jag tränar, därav rubriken, jag ser min syster framför mig! När jag ser henne får jag sådan ork och motivation att fortsätta slita på gymmet. Jag tycker att Johanna har blivit så fruktansvärt vacker. I mina ögon har hon den perfekta kroppen, smal med former. Nej någon vackrare får man faktiskt leta efter. Jag brukar inte vara den personen som skriver eller säger hur vackra andra är, och jag kan ibland bli lite irriterad över all ytlighet, men idag ville jag verkligen skriva om detta. Hoppas du inte blir arg på mig Johanna! :)

Hehe om du är arg, så kommer du nog bli argare när jag lägger in en eller tre bilder på dig..

  

Hade inte så många bilder på syster, så måste erkänna att jag snodde några från hennes facebook..

Godnatt..

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sofia

Hejsan Carro. Vad kul att din blogglust poppat upp igen, det gillar jag! Jag kampar for fullt med att halla mitt sotsug i schack, hoppas att det gar battre for dig an for mig :). Trana at mig ocksa! (fy fan vad skont det ar egentligen)
Kram och lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback