Sälen

Ja det lutar mot att det blir sälen i mars..:) Då ska vi hälsa på Anna i stöten! :) Ska ringa imorgon och se om det finns några stugor kvar att hyra, håller tummarna.. ååå jag älskar att åka skidor! Ser verkligen fram emot det här. Jag behöver komma iväg och göra lite roliga saker. Mitt liv är rätt trist om jag ska vara ärlig!

Har plöjt hela säsong 3 på Entourage! Serien blir bara bättre och bättre, men till min besvikelse fungerade inte säsong 4! FUCK! Aja ögonen behövde vila lite. Men Johnny Drama, vilken man! ;)

Skola imorgon, bra, har man något att göra. Måste hitta mig någon att gå på box med. Måste komma iform tills v. 11 då jag ska på fjällutbildning! Den veckan kommer bli tuff kan jag lova er!

Nej nu ska jag nog lägga mig!

justja, jag åt inte upp allt jag köpte, men tillräckligt! Sitter och mår illa över mig själv! aja, gjort är gjort, ny dag imorgon.

Nighty!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Ni måste komma!! ååå vi fixar boende, det ordnar sig bara ni kommer hit!! Längtar efter er, kollade bilderna på dej och katt från igååår.. JAG vill VA MED!! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback