Redan abstinens!

Jag mår dåligt, jag saknar Vince, E, Johnny, Turtle och Ari! Varför tittade jag klart så snabbt! Märker hur jag går runt och funderar på hur det ska gå för killarna! Jag måste erkänna, jag har blivit Entourage beroende..

Ush det här är illa... NÄR KOMMER SÄSONG 5?? Nån? Snälla berätta, snälla!

Jag vill bli rik, trodde förra veckan att så kanske skulle bli fallet.

Jag kollade mitt konto, och plötsligt var det insatt 100:- men inget namn. Mina fantasier började tänka att en ensam miljonär någonstans i världen kanske slumpmässigt börjat sätta in pengar på ett konton, Mitt konto, och att jag skulle få en summa pengar varje dag, kanske varje vecka.. Där var mina tankar och drömmar till fattiga Kattis frågade om jag fått pengarna.. :P hehe.. Men en dag kanske det händer, vem vet! 

Ikväll blir det vin med min underbara vän Kattis! Det kommer bli super trevligt! :)

Hejdå

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback