Dear Penis!

ja jag vet inte om jag borde lägga in det här klippet i min blogg, men det är ju så roligt! :) Sen älskar jag sångarens röst! Ni får väl skälla på mig om jag gick över gränsen nu..:)




Måste ju bara lägga in ett till klipp från sångaren. Hans namn är Rodney Carrington. Måste säga att jag tycker han är otroligt stilig! ;) En riktigt karl! sen gillar jag hans filosofi kring bröst, alla bröst är vackra! :) Lyssna och skratta!

 Det har då jag gjort!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: anna

Heeej!! Tack.. så himla glad!! Nu kommer jag få köra skoter varenda dag.. Skit kul.. I kväll står den lilla skotern här utanför mitt fönster.. Weee.. Fått kört idag också.. såå KUL!! Ringde dej igår, men du hade kanske inte tid, ring när du har tid, i kväll ska vi ha alla hjärtans dag middag hääär, vad ska du göra? Saknar dej också! Massor. Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback