Ålders noja!

Ja då är det bara ca 20 minuter kvar tills det är min födelsedag, 24 år imorgon!
Jag måste vara ärlig och säga att det inte är roligt att fylla år längre. Att fylla år och bli äldre påminner mig bara om vad jag inte lyckats göra, som jag så länge velat! Vad har jag egentligen upplevt under mina 24 år?
Ja inte mycket, jag tror faktiskt, eller jag vet att jag till största delen av mitt liv har pluggat, tittat på tv och sovit. Så intressant har mitt liv varit. De flesta jag känner har rest runt i världen, provat på olika jobb, men inte jag inte! Nej fy vad lite jag presterat för att snart bli 24 år gammal.
Syster är i USA, Kattis har varit i Indien, Anna säsongsarbetar, Ja det känns som alla har roligt utom jag! FUCK!

Jag sa faktiskt att 2008 skulle bli mitt år och kanske har jag upplevt något roligt innan året är slut. Vi får hålla tummarna!

Tänkte att jag ska göra en sån där lista på saker man vill ha gjort innan man fyller ett visst antal år. Hmm vi säger att jag ska ha gjort minst 3 av dessa saker innan jag fyller 25. Det tycker jag blir ett bra mål.

Dessa saker vill jag ha gjort innan jag fyller 30

  •    Jag vill besöka USA
  •  Jag vill besöka Asien, särskilt Kina och Japan 
  • Jag vill nå min dröm vikt
  • Jag vill bli utbildad idrottslärare 
  • Jag vill plugga engelska i ett annat land 
  • Jag vill ha ett bra och trivsamt jobb 
  • Jag vill ha barn och en familj
  • Jag vill bo i ett fint och stort hus  
  • Jag vill träffa John Travolta  
  • Jag vill bli rik och kunna shoppa loss 
  • Jag vill vara lycklig!

Vi får väl se vad jag lyckats med om ett år! Och ännu mera spännande, få se vad jag lyckats med om 6 år ;)
Jo jag kan informera om att jag har en studieskuld på nästan 150 000 kr! De ni! GRATTIS CAROLINE!

image146

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: emma

fin bild på dig carro!! =) ha de bäst!! kram emma

Postat av: Grannen

innan 30? innan 25 tycker jag... känn pressen !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback