Mr Sandman bring me a dream..

Ja jag borde somnat för minst 1 timme sen. Men nej, här sitter man och bloggar istället.  Imorgon ska de besikta min lägenhet. Jag håller verkligen tummarna för att allt ska gå bra, ärligt talat har jag inte råd att behöva göra om något i lägenheten. Skola kl.09.00. 3 timmar långt seminarium. Blää!



Den här brukade mamma sjunga för mig när jag var liten, och smeka min näsa. (Om jag minns rätt) . Tänk om man fick vara liten igen för en dag.. Inga bekymmer, inga krav, bara en massa ovillkorlig kärlek..

Godnatt...
 

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Hej sötis, hoppas det gick bra med lägenhetern. Jag hör av mig i morron, får vi snacka lite skit. Kramar!

Postat av: anna

Kan du inte lägga up före bilder på lägenheten??

Postat av: Anna

Haha.. nu var du snabb. Jaa jag hoppas på en sköön resa. Hoppas du får det helt grymt och att du njuter av varje sekund. Hälsa USA från mej!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback