Kors i taket! +

Ja jag fick lite blogglust, efter en bloggtorka på jag vet inte hur länge, tyckte jag att det var dags att skriva av mig lite.
För en del har hänt, inte mycket, men något!
Jag är tillbaka på välkänd mark, efter 3 års studier forstätter jag mitt mål att en dag bli idrottslärare.. hehe..=D Bara 2 år kvar nu. Host.  Kanske ska säga vad jag läser, engelska! Jag ska tydligen bli idrotts och engelska lärare! host..

Helgen har spenerats med Jerry, shopping och inredning. Inhandlatt lite nya saker och slängt den hemska halva bokhyllan som tagit upp en så fin vägg. =) Även den stora klumpiga tv:n är borta och ist står där en fin plattare sak..;)

Tänkte bjuda på lite bilder från min lägenhet! :D Undrar om jag har några läsare kvar efter min långa frånvaro! Iaf så är jag nöjd med lägenheten och kan tänka mig att bo kvar iaf ett halvår till..;)

nej det får bli bilder sen, för det verkar inte fungera att ladda upp just nu.. trök!

See you soon..

 

 

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback