En blogg om andras bloggar..

Ja jag ska ta och klaga lite över andras bloggar.. Först måste jag ju erkänna att jag sitter och läser massa bloggar, eller läser gör jag kanske inte, kollar runt.. Jag har iaf lyckats ta mig in på några bloggar som får mig att tappa hakan. Tydligen sitter det en hel del unga tjejer (ålder 17-19) och bloggar om sina liv vilket de tjänar miljoner på. De tjänar pengar på antalet besökare och tyvärr har då jag bidragit till denna inkomst. Iaf! Jag har aldrig i hela mitt liv varit med om sådana bortskämda snorungar med noll koll. Jag och Kattis satt igår och kollade igenom några videobloggar av dessa tjejer, det sjuka är att de ser exakt likadana ut, pratar lika, bor i stockholm och är helt pantade! Jag vill så gärna länka men kan säga så här, gå in på http://bloggkommentatorerna.blogg.se/,  där kommenterar de storbloggares inlägg. Det finns enligt mig en och bara EN rolig sak med att titta på andras videobloggar, och det är att skratta åt personen. Ursäkta men något annat nöje kan det inte finnas med att höra en person man inte känner berätta om sin dag? Eller?! Fan det stör mig att redan rika snorungar ska tjäna pengar på sina bloggar som egentligen inte innehåller ett skvatt intressant!  Själv sitter man här bitter över att ha mer än 1½ år kvar av högskolestudier som totalt blir en studie tid på 4½ år för att bli en lärare med en månadslön som säkert motsvarar en veckas bloggande om inte mindre för dessa ungdsomar! Att det aldrig kan vara rättvist? :)   

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback