Turkiet på lördag..:D

Ja då var det bokat och betalt.. Om 2 dagar sitter jag på ett plan och tittar ut över molnen och bara några timmar senare ligger jag på playan och solar min bleka kropp.
Kommer bli helt underbart, behöver verkligen det här.. Det tror jag vi alla som ska åka gör..:D

Imorgon blir det till att tvätt och skirva lista för allt som ska med.. För de som känner mig vet att jag har en dålig vana av att alltid glömma nått.. Men inte den här gången, och denna gång är mitt pass helt och giltigt.. hehe stackars Angelica när vi skulle åka och mitt pass inte godkändes.. Då var det stress kan jag säga..;) Saknar Angelica måste jag tilllägga, nu var det längesen jag träffade henne..:( Får vi fixa..


Nu ska jag sova strax.. NATTI...

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Wysteriia

Fan va gött! :D Hoppas ni får det roligt! :D

Postat av: Grannen

"Imorgon blir det till att tvätt och skirva lista för allt som ska med"... redan börjat snacka turk svenska? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback