Pessimistiska Caroline

Jaha vilken rolig helg det blev. Fick reda på att jag ska jobba imorgon (lördag) så det var bara att packa om allt och bege sig hemmåt igen. Just nu sitter jag helt ensam i min ensamma lägenhet och frossar godis och chips i min ensamhet. Skulle göra allt för att ha Jerry här hos mig nu. Min söta Jerry, som i mina ögon är den finaste som finns.

På onsdag bokar vi en resa till någonstans varmt med god mat.. Vi blir ett sött litet gäng, Jag, Jerry, Fredrik,  Madde, Anna & Kattis. Just nu är det väl lite si och så med hur det kommer bli men när vi alla ligger på playan med en drik i handen då vet vi alla hur värt det var alla pengar..

Hmm va alla snackar om att jag är en sur person, madde kallar mig pessimist, Jerry kallar mig muntergöken, och anna tyckte jag skulle kolla på nått program där de pratade om självbilden lr vad det var, och att inte störa sig på alla saker.. Tycker dock inte jag är så pessimistisk utan mer realistisk utifrån mitt perspektiv. Och jag kanske inte är en muntergök jämt för någon med namnet Jerry jämt retas med mig, sen kan man inte alltid ha ett leende på läpparna, och visst klagar jag ibland på folk men vissa saker tycker jag bara är fördjävliga och då måste jag säga det eller tycka det. Ja då har jag fått ur mig det då! Bäst å göra en smile så ingen tror jag är sur, haha  =)

Nej nu ska jag nog lägga mig och titta på tv.
Godnatt alla kära och nära. Puss
 


Min fina Jerry...

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Grannen

för att vara glad måste man ha vare arg ! efter regn kommer solsken.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback