Bokmalen!

Är det jag det? Hmm jag undrar. Hade iaf ett seminarium i måndags där vi alla deltagare skulle ta med egenvald litteratur. En i klassen hade tagit med en krimenalroman, vid namnet flickan som lekte med elden, vilket var del 2 i en triologi av Stieg Larsson. Han tipsade starkt om denna triologi.

         

Senare på kvällen dagen efter då jag och Jerry är och handlar på svindyra tempo, vad ser jag inte bland pocketböckerna om inte del ett av triologin. Så jag var tvungen att köpa den.
Idag skulle mitt läsande börja, efter att ha läst 5 sidor hände detta!



Nu kanske ni tror att boken började dåligt, så var det inte. Han inte få mig en riktig uppfattning innan ögonen slocknade och jag försvann in i drömmarnas land. Vet inte vad det är med mig och läsa, somnar alltid!

Snart dags att lägga sig och sova igen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback