Vansinnig! Ja jag blir vansinnig!

Vad är det för idioter till grannar jag har! Som ni förstår kan jag omöjligt sova då de tittar på film lr va fan det är med en ljudnivå som skulle vart för högt för en döv person! Fan att folk inte kan visa någon respekt alls! Och jag ska berätta att det inte är första gången! Imorgon blir det till att ringa kopparstaden, för nu är jag så jävla trött på idioterna!

Å inte vågar jag knacka på mitt i natten å säga åt dem, vem vet vad det bor för galningar där!

IDIOTER!!!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Hej du, jag är nog din trognaste blogg läsare, jag går in vareviga dag, endå nästan vet jag att du inte skrivit.. men jag bara måste.. =) Kommer du hem till helgen?? I så fall ta med spring skorna, så kan vi träna ihop, i fall du vill. ringer i morn, Puss på dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback