Killing the Travolta moves!

Vem har sett det nya programmet "Ranking the stars" på kanal 5?! Men herregud vad är det för fel på sveriges kändisar! För det första!

Vem ställer upp i ett program där tjejer sätter betyg på varandra? Jag tycker inte buskapet programmet sänder ut är så vidare bra! Måste ju finnas vettigare program att göra eller sända än detta skit?

Vem FAN är bögen som springer runt och gör bort sig själv för all framtid! Det gör så där ont i kroppen på mig när han springer runt och sabbar John Travolta dansen, ni vet så där när personen själv inte förstår hur de gör bort sig, så man måste skämmas åt dem! Så får han mig att känna..

ANNA BOOK!!! Men vad är det för fel på människan! Hon ska höras och synas hela tiden. Har hon något att säga så höjer hon rösten tills alla andra är tysta och hon får säga sitt! GAAAH!

Jag är helt slut i huvudet av deras kärringtjatter!  Då tänker ni så klart, varför tittar du på programmet då? Det gör jag inte, jag stängde av ljudet och valde att skriva en beklagande blogg om det ist.. =D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback