Jag tjuvar..

Hittade detta på Wysteriias blogg och ett två tre, så hade jag copyat och pastat in det här..=D

3 saker jag skäms för:

* Min riktigt stora aptit på mat, vilket även innebär att jag ibland (ofta) skäms över min kropp..
* Att jag har svårt för att be om ursäkt.
* Min stavning!

3 saker jag är stolt över:

* Att jag utbildar mig till lärare och att det faktiskt går riktigt bra!
* Jag är väldigt stolt över min lägenget.
* Jag är väldigt stolt över min matlagning, och speciellt mina grytor..=P

3 saker jag vill göra nästa år:


* Jag vill åka och plugga i USA eller England. USA är ju klart häftigast!
* Jag vill nå min målvikt
* Jag vill ta körkort, fast helst i år.

3 händelser detta år som jag aldrig kommer glömma:

* 2 specifika månader som inte var de bästa i mitt liv.
* Turkiet resan, som skedde tillsammans med Jerry, Fredrik, Anna, Kattis och Madde.
* Oj va svårt, en till, egentligen är det så mycket..

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:


* Teknikens under! Internet, mobil, tv. Där lever jag mitt liv. I en sopbubbla!
* Jerry
* Sömn

3 personer jag avundas:

* MIn mamma! I mina ögon är hon en väldigt stark , smart och omtänksam människa, med fötterna på jorden. Hon är ödmjuk och bryr sig väldigt mycket om andra människor. Min mamma ställer alltid upp för andra människor och jag imponeras över hur hon orkar. Hon har varit den bästa mamman man kan önska sig. Hon finns alltid där för mig! Nej min mamma är nog den starkaste människan jag känner och det avundas jag och jag hoppas själv bli detta en dag.
* Jag avundas verkligen intelligenta människor. Jag kan nästan bli sur för att jag inte är en av dem.. Nu menar jag super intelligena människor, för smart vet vi ju alla att jag är...:D
* Jag avundas rika människor, tänk vad annorlunda mitt liv sett ut om jag var superrik!

3 personer jag utmanar att göra en liknande lista:

* Anna
* Angelica
* Madde

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback