Va fel det kan bli!

Tycker det är tråkigt när bloggandet anväds på fel sätt.  Vi har ju dock rätten att skriva om nästan vad vi vill, men jag tycker man ska akta sig för vad man skriver.  Man måste faktiskt tänka på vad man sänder ut för budskap och hur man tror att det man skriver kommer att uppfattas. Att skriva provocerande leder bara till att många personer blir sårade eller irriterade.  Har man något att säga, tala klarspråk!  Det skapar bara så mycket onödiga konflikter. Sen är jag säkert inte bättre själv, vet att jag nån gång skrivit på så sätt att vissa skulle ta åt sig fast jag egentligen inte menade det. Man kan som människa vara riktigt elak. 

Jag vill uppfattas som en bra människa! Jag hoppas verkligen jag för det mesta uppfattas så..

Gud vilket svammel! Vet inte rikitgt vad jag vill med det här, när jag läser igenom det känns det som en 7 åring textat ihop det...

GAAAH jag behöver träna!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback