Reklam i bloggen!

Oj vad aktiv jag varit på sistonde. Vet att Anna är nöjd iaf, för varje gång du kollar in bloggen finns det något nytt och spännande att läsa.. :P Kan ju erkänna att jag haft 2 extremt tråkiga dagar.

Tycker det är så roligt att kunna lägga in massa videoklipp. Så nu kommer min favorit reklam. Har många gånger förklarat för mina vänner att jag gillar glocalnet reklamen - it's to high, men ingen har vetet vilken jag menat. Vilken tur att man kan lägga in youtube klipp i bloggen då säger jag.. =D

Varsegoda....

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: madelene

nu förstår jag vilken du menar:)it´s to high:)

Postat av: Sofia

Det syns att damen gillar youtube :) Men det är kul och den där reklamen är underbar, önskar det fanns en lång version av låten!

Kram

Postat av: Carro

Va bra! Tacka vet jag youtube och blogg..:D
Hehe ja jag älskar youtube. Lite Johan Glans och dagen kan gå från botten till toppen..;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback