Pinsamt Wärre! ;)

Ja då var det söndag. Minnet börjar komma tillbaka, vilket innebär att herr Ågren kommit på besök!  haha jag och Kattis har skrattat och skrattat åt allt pinsamt som sades och gjordes igår..  Anna hade tjejkväll. Vi fick god mat, väldigt god mat måste jag säga, sen efterrätt och några drinkar Rosa Pantern. Hon fick nämligen en födelsedagspresent/inflyttningspresent, hon fick ingredienserna till drinken jag nämnde. Häftigast var disco vodkan som vi gav! Vi drack å prata å hade super trevligt, så tack Anna för en super kväll! :) Men som vanligt blev det inte krogen, men det var rätt skönt.  Tycker inte grand är roligt  alls så jag var glad för att slippa skiten.

Kattis hade som vanligt sönder något, Annas tangentbord, och du tror att du ska få låna mina slalomskidor, hihi!

Var på kupolen idag och lyckades glömma kvar min halsduk! Illa, älskar den halsduken!

Aaa jag dör, varför säger man så mycket pinsamt på fyllan. Kan dock hävda att jag inte var pinsammast denna gång utan det var grinolle, host, eller jag menar grinkattis och Anna! hihih! Nej nu är jag nog lite elak, jag var rätt skämmig själv måste jag erkänna!  Aaaaaa!

Jag tror mitt magiska djur är Ekorre, vilket är ditt?

Nej nu tar jag en paus, kommer kanske senare med lite bilder från helgen! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Katten

BILDER! *skratt* eller vill jag inte se dem kanske? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback