Nordsjö at viking..

Ja då var helgen över, en väldigt rolig helg! :)
I lördags bar det av mot storstaden Stockholm för att åka på Vikinglinekryssning med Jobbet. Festen började i bilen, lite öl och cider för att komma igång. :) hehe vi var helt säkra på att vi skulle få sova i D hytter, men ack så fel vi hade. A-hytt blev det. Gud vad jag har ätit massa god mat. Ja det har varit super roligt och trevligt. Tackar så hjärtligt för en trevlig helg.. :) Såg även Sahara Hotnights på lördagskvällen. Riktigt bra var de! Känner att jag fortfarande är trött och sliten, men det var det värt!

Längesen jag skrattade så här mycket som jag gjort i helgen. =D

hmm hade tänkt lägga in lite bilder men örkar inte mer än en! En på mig och Katt från båten får det bli..

image109

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: anna

Skit fin bild, tycker du är såå jävla snygg i mörkt hår!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback