Music Maistro! Music!

Oj vad jag blev på Musik humör, ska nog lägga in lite sköna låtar från youtube. Musik, vilken känslomixer!

Vi börjar med The Beach boys - California Dreaming. Låten California Dreaming gjordes egentligen av The Mamas and the papas och släpptes första gången 1965. (Rätta mig om jag har fel)




Låten som kommer nu är en speciell låt för mig och Jerry. Jag verkligen älskar denna låt. :) Pretty Maids - please dont leave me. En riktigt 80 tals dänga..Kan tilllägga att det är, eller var ett danskt heavymetal band som bildades 81.



Jag har redan bestämt vilken låt som ska spelas på min begravning, och det är denna låt, Guns N' Roses - Don't you cry
Guns N' Roses är ett hårdrocksband från Californien som var som störst i slutet av 80 talet och in på 90 talet. Lyssna och njut





Jag älskar Scorpions och här kommer 2 av mina absoluta favoriter. Den första heter White Dove, så fruktansvärt vacker. Är det något hårdrocksband som kan göra ballader som får hjärtat att svida så är det just Scorpions.  Låt nr två heter You and I och är nog min absoluta favorit. Underbart!





Oj va mycket bra låtar det blev! Enligt mitt tycke iaf!

Nu kommer jag sova underbart gott. GodNatt alla där ute!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback