Love is in the air...

Längesen jag nämnde min älskling här i bloggen. Jerry som gått och blivit hockey tränare på äldre dar..hihi
Å intervjuad av dalatidningar har han även blivit. Och bättre har det gått för morgårdshammar sen han tog över, idag fick de bara stryk med 10 - 3 om jag kommer ihåg rätt.. På väg åt rätt håll iaf!  =D

Lägger nog inte lite fina bilder på min älskling. Sockersöt!

image111

     

image119

Jerry och jag genom tiderna ( 3 år )..  Har ni någon gång känt den där rätta känslan med någon, den där känslan att den här personen vill jag leva med resten av mitt liv. det är honom jag vill skaffa hus och familj tillsammans med. Det är så jag känner för Jerry, och jag tror jag vet vad det kallas. Det kallas äkta kärlek!  Älskar dig Jerry!

Puss....

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback