Long Live The King!

Orkar nog med ett youtube klipp innan jag tar ett snack med John Blund. Tänkte bjuda på lite Elvis förstår ni.. =)
Det lite sjuka är att när jag kollar in videon tycker jag han rör sig sexigt och är lite sexig fast han har pollisar som liknar ja jag vet inte vad, kanske ett par jätte pollisar helt enkelt!..

Läsare: Haha! You said what?!
Jag: Ja det är sant. Men kolla in the höftmove så ser ni vad jag menar!
Läsare: Haha! You said what?

Ok snacka om att jag måste vara trött som sitter och hittar på vad ni läsare kommer tänka! Gaaah!

Long live the King!



Lite text för er som vill sjunga med.. ;)

We're caught in a trap
I can't walk out
Because I love you too much baby

Why can't you see
What you're doing to me
When you don't believe a word I say?

We can't go on together
With suspicious minds (suspicious minds)
And we can't build our dreams
On suspicious minds

So if an old friend I know
Drops by to say hello,
Would I still see suspicion in your eyes?

Here we go again
Asking where I've been
You can't see the tears are real I'm crying (yes i'm crying)

We can't go on together
With suspicious minds (suspicious minds)
And we can't build our dreams
On suspicious minds

Oh let our love survive
I'll dry the tears from your eyes
Let's don't let a good thing die
When honey, you know
I've never lied to you Mmm yeah, yeah

------------------------------------------------------

Over and out from the king and Me!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Hej carro!! Emma här =) Hoppas allt e bra! Du jag undrar, hur gör man när man lägger upp filmer?? Jag vill oxååå.. ha de bäst, kramkram!

Postat av: Emma

Taaaack, nu kan jag oxå! =)
näej, jag utbildade mig färdigt som frisör i Falun sen flyttade jag ner till Växö till killen jag har här..så nu bor jag och jobbar i växjö.. Och du bor i Falun, eller? Vad jobbar du med där??

Postat av: Lina

Halli hallåå!! Ja men va trevligt. jag länkar dig så får du länka mig så att jag får lite fler besökare =)
Jo här äre full fart. noelle har börjat ta några små steg alldeles själv =)
hoppas du mår fint å att man ses nåt. Jag hälsade te dig genom anna för ett litet tag sen..
kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback