Glass i stora lass..

Sitter och kollar på tvserien Vänner, det är väl för roligt! Tror faktiskt att jag grät när de visade det allra sista avsnittet. Kommer nog aldrig att tröttna på att se serien. Ja så är det!

Tänkte att jag kanske skulle bjuda på lite bilder från helgen. Blev ju lite kort, som vanligt. :D

    Jag gillar denna bild, tycker den blev rätt häftig! :D


Anna i full gång med att blanda till den goda drinken Rosa Pantern! :D

  Jag vet inte hur du lyckas, men lyckas gör du! Hehe saker har en tendens att gå sönder i närheten av Kattis, eller är det så att Kattis har sönder saker !? =D You tell me!

   Äntligen har jag förstått varför man går på krogen! Så här tror jag det ligger till! Man har förfest, vid 23 tiden börjar man göra sig redo för att åka till krogen. På krogen är det högljudt  och man träffar massa nytt folk man kan prata med. Misstaget man inte ska göra! Är att bestämma att vi åker lite senare till krogen, det innebär att alkoholen hinner börja verka, och den sentimentala sidan av en kommer fram. Man börjar prata känslor och vips så kommer det några tårar, det kramas och man säger saker man får ångra ett bra tag framåt! Klockan går och tårarna faller, klockan blir närmare 02.00 och det blev ingen krog den här gången heller! Tror "hand" bilden talar för sig själv, ska dock vara snabb och inflika att ingen an händerna är mina då jag är en skamsen nagelbitare! =P Haha va skämmig man kan vara ibland!

3 fulla damer, påväg ner mot stan, lite försent dock!    

Kattis blev lite "små" berusad och hade svårt att stå på benen. .;) Tack för den Katt.. =P


  I got you Katt! hehe.. Kvällen avslutades med mina 2 älsklingar, maten och Toms kompis.. ;) 

Oj vad mycket bilder det blev, hmm! Roligt hade vi iaf...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback