Ska vi bli fulla för kärlekens skull?

Egentligen har jag väl inget roligt att skriva om..  Kollade på fråga olle idag, hmm lärde jag mig nå nytt, nej jag tror inte det. 

Hmm en sak jag undrar, vilka är ni som läser min blogg egentligen? Ja skriver ju inte särskilt roliga saker men har några få läsare iaf.. Om ni vill får ni gärna lämna en kommentar om vem ni är.. Skulle vara roligt..  :D

Snart är det helg oxå, blir det alkohol igen då och en ångestladdad söndag säkert.. Det bästa med fest är ju förfesten då man sitter å pratar med sina vänner, musiken är på lagom ljudnivå och jag är dj.. Alla dricker å har roligt.. Sen kommer man till skit krogen som bara inbland är roligt för ja är ju så tråkig att jag dansar aldrig nykter utan måste vara kanonfuller..:P Men då jäklar är det skoj..
Nej nu svamlar jag bara på..

Jag och kattis hade en fundering idag.. Hur tänker och fungerar ni killar egentligen? Tänker på Mer reklamen, hur tjejen tolkar händelsen på ett sätt medan killen tänker på ett helt annat. Vi tjejer sitter jämt och analyserar och tror oss veta hur ni tänker, vad ni vill och inte vill men egentligen har vi ingen aningen what so ever! Vi sitter och gissar och oftas till vår egen fördel.. haha.. Ja vilka idioter..  Kanske finns en bok som handlar om att lära sig tolka och förstå killar, i så fall ska jag köpa en till alla mina vänner.. :P Gissar på att min Brittafitta vill ha en iaf..;)

Nej nu ska jag sova, men glöm inte att säga att ni varit på besök.. Vill ju veta för jag är världens nyfiknaste människa... :P


Ska väl som vanligt avsluta med en bild.. Godnatt..

Fy vad jag saknar Laban..
 

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Björnte

du ska sova på nätterna och inte skriva blogg

Postat av: Angelica

Jag läser din blogg FLERA gånger per dag för att du är en sån himla klok liten flicka med ett väldigt intressant liv ;)Å självklart vill din Brittafitta ha en sådan bok...Men frågan är ju om vi verklgen vill veta hur dem tänker och fungerar...? Då kommer vi ju bara bli besvikna! Nu ska jag ut iväll och hitta fler killar som skapar kaos i min hjärna ;) Puss på dig min sötis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback