Jag vill ha sommar..

Ush va jag drömmer mardrömmar.. Inatt drömde jag att jag och en till person åkte bil, vi kom fram till ett järnvägsspår men personen som körde saktade inte in  utan gasade på, vi hinner sa han. När vi närmade oss såg jag hur lampan lyste rött men bilen hade för hög fart för att hinna stanna.. Precis när vi kommer fram möts vi av ett tåg. Det enda jag kunde tänka på var att jag inte ville dö.. Jag hade sån ångest, sen smackade bilen ihop med tåget och jag dog..

Fy jag vill inte drömma massa sånt här.. Jag har drömt om blod, att jag dör, alla möjliga är med och det händer bara konstiga saker. Men det speglar väl allt som händer i mitt liv just nu.. Mycket i skolan och mycket i privatlivet som tar upp ens energi och tankar... Därför längtar jag till sommaren så jag slipper lite av allt..

Snart helg igen.. Det går verkligen fort när man har saker att göra. Blir fest igen på lördag.Ska på firma fest fast jag inte har ett jobb.. Hur går det ihop..^^ Gratis mat och gratis Harrys.. tackar och bockar..Men ska nog försöka ta det lungt den här gången, försöka iaf.. :D

Igår såg jag tre ekorrar på tiden av 2 minuter.. Både du och jag vet att det betyder något.. För hur ofta gör man de?

Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Petra

Vem längtar inte till sommaren.. hm! Bara slappa och slippa tänka på alla bekymmer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback