Full och Go.. Att vara ful är kul.. Iaf just nuuu..

Vilken jävla kväll.. hehe ja vilken jävla kväll..

Hemma är jag nu fuller och allt.. Haft så hskoj ikväll.. Det ska ni vetra.. Fruktansvärt skoj..

Den här sommaren kommer bli så rolig.. nu har jag träffat alla idioter ja ska jobba med och jag lovar det är idioter..Men vilka underbara människor.. Skrattat som aldrig förr.. haha.. Ronny å herre gud va..

Först fest på Nordsjö ide å design.. Öl å chips i mängder.. lite soft air gun, paintboll och spjutkastning med munnen.. ja va Inge vidare men skoj.. Sen blev det slussen.. Räkfrossa på Runn i tre timmar.... Trubadur och trevligt fölk.. Sjöng och drack.. Företaget betalade allt.. Alla så trelivga igen..Känner att sommaren kommer vara full av sex skämt och sånt men det får man ta.. lr jag kan ta sånt.. det är bara skoj.. Vi prata åt och drack.. Katt är helt underbar..

Sen Harrys gratis där med.. Gratis är gott.. Blev bara bjuden inne på krogen.. Träffa på Björne.. Hoppas han blir här i sommar så jag har nån att umgås med annars blir ja lessen..Björn tycker ja om.. Han är en riktigt bra vän..

Fick nog av krogen så jag åkte hem, åt lite mat och skrev lite blogg.. Nej men serilöst vilken jävla kväll..

Skriver nog mer imorgon för nu är jag så trött.. men kan säga en sak.. JÄVLA IDIOT! mm Precis..

      




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback