Herregud!

Vilka jävla nötter det finns.. Sitter och tittar på American Idol.. Men snälla du, vad är det för fel på folk.. haha..
Ush mår inge bra idag, börjat få ont i halsen å huvudet. Vill inte bli sjuk, har inte tid för sånt.

Längesen jag skrev sist. Inte haft så mycket att skriva om. Händer inte så mycket roligt i mitt liv.. just nu är jag ute på praktik. Ungarna skriker sönder mina öron och mitt stackars huvud.. Undra om man valt rätt? hehe..
Men fy vad tråkig jag är.. Vet inte alls vad jag ska skriva om. Trött..

Hade fest i helgen, hade verkligen super kul.. haha.. Lite för mycket sprit, mat å för lite sömn.. En perfekt kväll..

Tipsa om nått skoj å skriva om.. Min fantasi är noll..

Godnatt å puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback