Sjuk och bitter..

Idag gör man nog bäst i att inte prata med mig.. Är sjuk, sur, irriterad, bitter, uttråkad och ensam.. Får kli på det mesta så i denna blogg kommer jag spy galla över allt och alla..

Nej kanske inte

Blir så trött på allt smörande mellan människor.. " åå du är så snygg, hon är så snygg ååå " hela jävla helgerna och veckodagarna.. När blev vi alla så jävla ytliga.. Nog fan skiter ja i hur mina vänner ser ut för det är ju inte det som gör dem till mina vänner.. Läste nyss nått liknande och fick kli..  Måste man ha konstantbekräftelse?  Då är det väl roligare att höra vilken bra vän eller människa man är snarare än hur snygg man är..

Sen måste ja klaga på all skit som går på tv.. Ligger sjuk hemma å har inte så mycket mer till val än att se på skiten.. Våra bästa år lr vad helvetes programmet heter borde läggas ner.. Jag är ju bättre skådis än de som är med i serien..

Ush ja luktar illa och är full i snor..

Snart Ludvika festen å ska jag vara ärlig lockar det inte spec.. Vet inte vad jag ska göra..

men va är det för fel på Amerikaner?? Kollar på Ellen show och de bara står och skriker å gapar åt idiotiska saker.. Fan vart har allt vettigt folk tagit vägen..åå nu skriker de igen.. åå mitt stackars huvud..
Tycker folk har ett jävla sätt helt enkelt.. Beter sig illa, spelar spel för att få det de vill, låssas vara vänner osv..

Nej nu vill jag sluta vara sjuk och bitter.. Aja fick av mig lite steam iaf..

image42
Ja är inte är snygg men nog fan är jag en bra vän...:D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback