Fotsvett luktar illa..

Ja nu har jag börjat mitt sommarjobb. 3:e dagen idag för att vara exakt. Har jobb fram till 25 augusti på Nordsjö ide och desig.. Roligt fölk är det verkligen.. Tur det annars skulle nog dagarna kännas lååånga, nog för att mina fötter och mitt humör börjar tappa kraft vid en 4 tiden.. Sitter nu och känner den härliga doften fotsvett, viftar på mina tår för att vädra lite..

ush borde städa men vill bara sitta.. Att arbeta är jobbigare än jag trott.. Men skönt att göra nått annat än att plugga..

Funderar på hur jag ska göra i helgen, ska jag till Smedjebacken och åka ut till lilla rhodos.. Jo tror nog det.. Bada, grilla och sova där ute.. Jo så får det bli..

Skriver mer sen tror jag.. hej hej..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback