"Du är så ful att du blir söt"

Fick kommentaren av Jerry i veckan, tror jag det var, - Du är så ful att du blir söt.. Jaha va skoj.. haha.. Ja vad ska man säga, kunde ju vart värre.. Kunde ju bara varit ful.. =P

Egentligen är jag ganska nere just nu.. Blir så arg på mig själv, varför gör jag inget åt det? Jag måste! Men jag lyckas ju aldrig.. Varför? Vad fan ska jag göra för att fatta och lyckas.. Skulle köpa byxor, jeans idag.. Men tror vi alla vet hur det slutade, i tårar nästan! Vägrar köpa kläder så här, kan bara inte göra de, det skulle vara att acceptera allt och det kan jag inte göra, då blundar jag hellre för sanningen..

FY FAN..

image33

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback