Badkruka eller ej, det är den stora frågan?

Vad skönt det är att kunna åka ner till sjön lägga sig på en filt och bara njuta av den underbara Svenska sommaren. Låg idag vid Torbo, (vassbadare) och tittade ut över vackra sjön Barken. Finns nog ingen vackrare syn. Där får man ro i kroppen och alla bekymmer och tankar bara förvinner ner på botten av sjön. UNDERBART med stora bokstäver.

Brände mig lite idag med, men har fått en del färg och det är ju bra. Nu har jag använt en av mina två semester dagar. hehe, ska jobba hela sommaren, så 2 dagar sommarlov blev det.. Men finns ju de som har det värre. Lr vad säger du Wärre? =P

Ok ska svara på min rubrik fråga, Nej jag är ingen badkruka, jag dyker i (grymma dyk) så fort det bara går.. =D


185379-32

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kattis

Jag får ju en hel vecka jag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback