Ännu en helg fylld av skoj..

Ja nu var första veckan på jobbet avklarat, bara 10 veckor kvar. ( Jag har räknat) Hehe.. Funkar helt ok, men känner att min kropp och mitt psyke skulle behövt lite semester... Fortfarande inte bra med magen, har börjat få tillbaka min panikångest, inte lika illa som förut då jag fick andningsproblem men har börjat få ont över bröstet och hugg..
Ja vet att jag klagar men vafan! Huvudvärk har jag oxå ofta nu för tiden.. För mycket stress runt allt och ingen tid att riktigt slappna av.. Känner att jag inte hinner med något alls, inte hunnit tvätta eller städa, ingen ork eller lust till träning.. Vete fan hur allt det här ska gå..

Helgen då..

Ja den har varit bra, lr den har varit super bra.. Dock mycket stress där med..
Plöjde DH avsnitt med Jerry på fredagen.. Super mys.. Men sluta som alltid att han somnade mitt i..=P
Sen på lördag umgicks jag med Anna, vi solade och bada ( en gång, var iskallt)..  Måste ju försöka få lite färg då jag om dagarna inte hinner... Sen blev det att börja förbereda grillfesten.. Och här kom stressen.. Hem till mormor, handla maten, ut med hunden, laga maten, göra iordning mig själv... Men sen blev det bra..
Folket kom, bara en massa trevliga människor, lr vänta det var inte sant.. kom en idiot lite senare som jag verkligen inte tycker om..
Iaf så var jag grillmästare, alla sa att maten smakade gott, och det är väl självklart när det är mästaren själv som lagat och grillat..



Vi drack och åt och sjöng med på underbara låtar som Han tog av sig sin kavaj med Lasse Berghagen.. hehe skoj skoj.. Efter det blev det upp till trök Ludvika..Inge skoj där så tidig hemgång blev det.. Men innan vi åkte träffade vi på 2 vänner till Jerry.. Den ena är en sån jävla idiot.. Han började vara otrevlig mot Madde helt utan anledning och förolämpa henne.. Tillslut fick jag nog och sa åt idioten, tyvärr blev jag så arg att jag sjönk till hans nivå och gick till personangrepp men den där JÄVLA IDIOTEN förtjänade varenda ord.. Nått fel måste det ju vara på han som han beteer sig mot andra människor.. Hoppas han träffar på fel person en dag och får ångra sina ord..

Aja sammanfattningsvis var kvällen helt underbar och så har söndagen oxå varit som jag spenderat med Jerry...

Imorgon är det work time igen.. Bara att ta ett nytt andetag och kämpa på.. Vi får väl se hur länge man pallar?

Lite kort från helgen tycker jag allt vi ska lägga in..
Just ja.. För er som gillar att läsa min blogg kan jag tipsa som 3 andra bloggare, mina underbara vänner

Anna = amnapamna
Kattis = Indira
Madde = malcho

 
     


Tack för en underbar helg...

Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback