Legitimation tack..

Ja jag börjar bli rätt trött på den frågan.. Tycker det är ganska jobbigt att vissa tror man är under 18 år när man är 23, och faktiskt fått druckit öl i över 5 år nu.. Var ute och drack öl med Jerry, Therese och Robin i lördags.. jag var näst äldst av oss alla men tror du inte på fan de bara frågade legg på MIG!! Hur gammal ser jag egentligen ut att vara? 17 år... jag gråter...

Helgen har varit bra.. Jag och Jerry var på bio och åt ute i fredags.. Som en riktig dejt.. Super trevligt.. Vi såg Die Hard 4, kan tipsa om att se den för jag själv tyckte den var super bra.. Å Brucan var lika sexig som alltid..;)

Idag fyller syster 21 år... Stort grattis.. åkte hem till Smedjebacken över dagen och gratta å käka lite tårta..Han även träffa Anna och Kattis lite..=D

Har försökt att möblera om här hemma.. blev inge bra tror jag.. får fixa till mer imorgon för nu orkar jag inte mer..
Är lite fundersam över lite saker just nu.. Ja blir inte klok på detta huvud..
VIll inte jobba nå mer.. Jag vill vara ledig som alla andra personer, hur ska jag orka med skolan.. :(

Nej nu skiter vi i det här.. Jo en fråga till er som läser.. Har ni nå tips på hur jag kan bli att se äldre ut?

Godnatt..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback