Framfall.. ;)

Onsdag.. 3 dagars arbete kvar tills vila.. 3 tänker ni, ja jag ska faktiskt jobb lördag med.. =D men bara 3 timmar..
Det har kommit nytt folk till jobbet, 2 nya sommarjobbare, varav en 16 åring... hehe.. Han är min nya svans som svansar efter mig vart jag än går.. Han är dock ganska rolig, vilket kan behövas på jobbet ibland..
MEN LÅT MIG VARA I FRED UNDER MIN LUNCH.. =P  Tur Ronny har gått på semester annars hade nog killen blivit ärrad för livet.. Han lärade sig dock ett nytt ord av Ronny igår, nu mera vet han vad framfall är... Vet ni det?

Var på box med Kattis idag, svettades som en gris å kämpa som en galning.. känns bra nu efter..  Borde dock ta och hoppa in i duschen då ja inte luktar så gott som jag alltid annars brukar göra..lr? hehe..

Måste tvätta lite kläder nu, måste göra min matlåda tills imorgon.. men ja orkar inte.. Sitter helt fastklistrad i soffan, min rumpa känns dubbelt så tung som vanligt vilket då innebär ganska tungt.. =P

Va glad jag blev att nån skrivit och tyckt att mitt bloggande är intressant.. Det gav mig ett leende på läpparna ska du veta..

Nej nu ska jag nog ta tag i allt jag måste göra..

Ha en bra fortsatt kväll.. Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Niklas

kul att du uppskattar det, ibland kan man inte låta bli att komma med en kommentar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback