Do you know?!

Ja snart är det fredag igen.. Hela 4 veckor har det gått sen jag började jobba.. Va fort allt går..
Helgen blir rolig, Kattis fyller år imorgon, 6 juli.. Tanten blir hela 23 år.. Grattis söt! Så då blir det tårta på jobbet (hoppas jag) och fest i smen på lördag..
Är någon sorts festival i smen, med massa band som ska spela, Caroline of ugglas for exampel.. Ska bli skoj att höra och se henne..

Idag var det rätt mycket och stressigt på jobbet.. Det var bara jag Kattis och Ronny.. Hehe kommer bli tråkigt på jobbet när han är på semester...:( Han var så snäll och överaskade oss med lite mjukglass med strössel på , i eftermiddags.. Sött..

Ja nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik och  vilar mina stackars fötter.. Det är fin fint med musik.. Så många känslor och tankar som kommer upp..

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Katten

Tack gosegumman. Ses i morgon, pigga och friska. Nu jävlar helvetes förkylningar ska ni bort! PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback