Nu börjat mitt nya liv för 711 gången..

Fy skjutton vilket frosseri denna helg varit.. Har nog ökat en 3 kilo minst. Men nu jäklar ska det bli ändrig på detta. Ska böra med mina kosttillskott och komma igång med träningen en gång för alla..
Fortfarande skoltrött, tycker det mesta är tråkigt och har ingen ork. Det första jag såg fram emot idag när jag vaknade var att få komma hem och sova igen.

Fan va trist allt kan vara, nu vill jag ha sommar..

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Wysteriia

Man blir ju piggare av att träna..sägs det ;)

Postat av: The One

Jag ska nog få dig att svettas älsking, denna helg blir tuff. Puss ;)

Postat av: The One

Jag ska nog få dig att svettas älsking, denna helg blir tuff. Puss ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback