Bonde söker fru, debatt!

Jag ville så gärna svara på detta inlägg på aftonbladet, men drygt nog var man tvungen att vara medlem för att få vara med i diskussionen, så jag tänkte, jag svara på det för mig själv i bloggen.. Vilket egentligen tar lika lång tid som att skapa en användare och skriva ett inlägg.. Aja.

Så här skrev någon i debatten:

Pinsamt. Seriöst hur fan orkar ni sitta och titta på sånt menlöst dravel som bonde söker fru..? Skaffa ett liv istället och gör något vettigt av det....ni är ju bara pinsamma..herrgud man skäms ju era töntar. Av Niccodemus (idag kl 2:54) Svara på inlägget någon:

Så här tänker Carro!

Du kan inte ha mycket mer till liv eftersom du sitter på aftonbladets debattsida och diskuterar en såpa som bonde söker fru, vem är pinsam nu va? :D
Borde ju finnas mer vettigt att diskutera om man ska klaga på saker.... :P Lr vad vet jag.. Själv gillade jag bonde söker fru, så därför känns det vettigt att skriva en blogg om det, eller inte..

Ja så här rolig var jag efter flera dagars bloggtorka...

justja, i år har jag beställt 1-2-4-5 julkappar på nätet..:D Super nöjd! I år är fantasin på topp måste jag säga.. hihi

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback